קוד העל - האנושי

האמת לאמיתה היא , שכל אחד מאתנו הוא ניצוץ של אור אלוהי המכיל בתוכו את כל הכוחות, היכולות והחוכמה של האלוהות עצמה, של הבורא העליון. ממש כמו שטיפ‎‏ה אחת בים מכילה בתוכה את כל האיכויות שקיימות בים עצמו.

כל אחד מאתנו נולד עם תכנית חיים המיועדת לו ומשפיעה על כל היבטי חייו. תכנית החיים האישית של כל אחד מאתנו נוצרה על ידי החלק האלוהי שבנו – ​ ניצוץ אור הנשמה הייחודי שהננו הנקרא העצמי האלוהי/העצמי העליון. ​ ​
​​

כל העיכובים, המניעות והבעיות בחיינו נובעים כי שכחנו את מהותנו האלוהית ואת התכלית האמיתית של מסע חיינו. שכחנו מי אנחנו במהות שלנו, באלוהות שהננו ובמה שבחרנו לעשות כניצוצות של אור אלוהי שמתגלמים בגוף אדם. הלכנו לאיבוד בתוך עולם החומר והתנתקנו מהמקור הנשמתי שלנו, מהעצמי האלוהי שהננו שהוא המוח העליון שברא ויצר את כל מי שהננו ואת כל מסע חיינו. 

​מה שמנהל את מציאות חיינו  בנסתר מאחורי הגלוי,  היא האנרגיה של ניצוץ האור האלוהי שאנחנו – הרוח שלנו, העצמי העליון שלנו ותודעת העל שלנו. האישיות של רובנו איבדה את החיבור עם מקור השפע הזה שהוא זכותה מלידה, על כך נאמר שנפלנו בתודעה ולכן נפלנו מגן העדן עלי אדמות המובטח לנו.

 

על מנת שנזכה לחוות שוב את גן עדן עלי אדמות עלינו לעלות שוב בתודעה שלנו ולהיזכר באמת לאמיתה של מי שהננו

בעצמי האלוהי שאנחנו, אני שמחה ורואה בזאת זכות אדירה להיות הצינור של הבריאה שבא לעזור לך להזכר, להתעורר, ולעורר את האלוהות שהנך.

הנה הבשורות הטובות

כל הכוחות האלה קיימים בתוכך  הם אילו שמזרימים את אנרגיית החיים בכל תא ותא בגוף שלך והם מבטאים את צינור השפע הפנימי שלך . השפע שהוא שלך וזכותך מלידה. 

שכל הכוחות והיכולות האילו מופעלים ווזורמים באיזון לנפש שלך
יש באפשרותך  לממש ולהגשים כל חלום ופנטזיה שלך. כן, הכל
!!!
מבלי להתפשר ניתן לגרוף את כל הקופה ולטרוף את החיים במלואם
!
ולהגשים את המשפט באושר ועושר 
!

למעשה זה ייעודך על לפי התוכנית האלוהית שנבראה עבורך על ידי החלק העליון של נשמתך – הנקרא העצמי העליון שלך!

אפשר לממש 
אהבה, שפע כלכלי, זוגיות מעצימה, אושר, סיפוק, הגשמה ויצירה. הכל אפשרי, קיים וזמין עבורך. אני יודעת בוודאות משום שחוויתי ואני עדין חווה את השפע הזה בעצמי, על בשרי.

הכל כבר קיים ונמצא ביכולת שלך להתחבר בחזרה עם מקור השפע והאור הקיים בחלקיק  האלוהי שבך, לעורר את תודעת גיבור.ת העל שבך מתרדמתה ארוכת השנים , ולהתחיל לממש את יעודך הגבוה לחזור לתבנית המקור של הפוטנציאל המלא, על ידי בניית הגוף התודעתי, הרגשי, המנטלי וגוף העשייה והפעולה של פוטנציאל העצמי העליון שלך.

בחיבור הזה טמון האוצר שלך, שם מקור השפע שלך, שם גן העדן שהובטח לך ברגע לידתך ושטרם זכית להנות ממנו

 

הנה הבשורות הפחות טובות

שכל הכוחות והיכולות האילו לא זורמים בתוכך באיזון המקסימלי שלהם, יכולת ההגשמה שלך היא  בין  10% ל 30% מהפוטנציאל האלוהי הטמון בך ולכן חווית החיים שנוצרת מביאה עימה, כאב, סבל, תסכול, חוסר סיפוק מעצמך ומחייך ופער בין הרצוי למצוי

חשוב שתהיה בך המודעות, הדברים עובדים אצל כולנו לפי תכנית. אין באפשרותנו לברוא שום דבר שמנוגד לתוכנית האלוהית שנוצרה עבורנו על ידי ההחלק  האלוהי שאנחנו. ברגע שאנו מנסים לברוא משהו שמנוגד לתוכנית האלוהית אנו מתחילים ליצור פער בין הרצוי למצוי בחיים ומתחילים לחוות כאב וסבל. לכן חשוב להבין את התוכנית האלוהית שנודעה לנו ולבחור בה.

 ברגע שתעשה בחירה על ידך לצעוד את הדרך המיועדת לך למימוש פוטנציאל החיים המלא שלך, יהיה באפשרותך לעלות  על הנתיב שיוביל אותך לחיים של אושר ועושר, במינימום מאמץ ומקסימום תוצאה.

כל היקום קם לעזרתך כדי לעזור לך להגשים את ייעודך על פי התוכנית האלוהית, כי זו מטרת הבריאה כולה. ובאותה מידה כל היקום קם לבלום אותך כאשר הבחירה שלך מנוגדת את ייעודך ואת התוכנית האלוהית המיועדת לך וגם זה לטובתך. אני אומרת את זה מתוך ניסיון אישי של 20 שנים, שאני מגשימה את התוכנית הגבוהה של חיי וחווה את הקסמים האילו על בסיס יומיומי.

 

 ״כשאדם צועד לעבר ייעודו כל היקום נחלץ לעזרתו" פאולו קאולו האלכימאי.